Jim Kikken

2022

Dankzij de colleges van een bevlogen marketingdocent tijdens een uitwisseling in Berlijn werd Jim’s carrièrepad in 2009 helder. Zo helder als dat kan zijn voor iemand van 21 dan. ‘Iets met marketing’ ging het worden. Na ervaring te hebben opgedaan bij een aantal marketingbureau’s was het in 2020 tijd om als ZZP’er te starten onder de naam Bijdehand Marketing. In 2022 is dit bedrijf opgegaan in James Robinson.

Als marketingpartner voor het (Limburgse) MKB, helpt James Robinson bedrijven hun commerciële doelen te bereiken door middel van effectieve marketing. Dit doen ze met een intern team van specialisten en vaste partners, om zo het hele marketingspectrum aan te kunnen bieden.

Jim zit niet verlegen om hobby’s. Bezoeken aan de sportschool worden gebalanceerd met het brouwen (en dus ook proeven) van bier. Het spelen van een instrument was voor Jim een langgekoesterde hobby. Tijdens de coronaperiode is er eindelijk een basgitaar aangeschaft, waar tegenwoordig zelfs af en toe op gespeeld wordt.

Als echtgenoot van Mandy en vader van Mick (2018) en Polly (2020) probeert Jim zich qua verdere hobby’s te beperken. Gelukkig zijn de wedstrijden van de NHL door het tijdsverschil ’s nachts, wanneer de rest van het gezin slaapt.

Funs van der Dusch

Fondsenwerver RT164

Één van de doelen van Tafelrondeswereldwijd is om fondesen (=’funds’ (Engels) = ‘Funs’ (Limburgs)) in te zamelen voor goede doelen. Voor RT164 uit Valkenburg aan de Geul gaat alle ‘Goede doelen’-zaken via onze eigen Funs van der Dusch. Interesse in een samenwerking? Funs neemt graag contact met je op.

Leden van RT164:

Vorige
Volgende

Funs van der Dusch

Fondsenwerver RT164

Één van de doelen van Tafelrondeswereldwijd is om fondesen (=’funds’ (Engels) = ‘Funs’ (Limburgs)) in te zamelen voor goede doelen. Voor RT164 uit Valkenburg aan de Geul gaat alle ‘Goede doelen’-zaken via onze eigen Funs van der Dusch. Interesse in een samenwerking? Funs neemt graag contact met je op.